į pradžią turinys susisiekite
Netradicinis » Kelionė į Varšuvą

Kelionė į Varšuvą

2019 m. spalio 24 d. anksti ryte keturi mūsų mokyklos mokiniai - Taja, Beata, Titas ir Aurimas, kartu su Vabalninko Balio Sruogos gimnazijos mokiniais išvykome iš Lietuvos aplankyti kaimyninės Lenkijos sostinę - Varšuvą. Nors kelionė nebuvo trumpa, bet smagūs sustojimai ir gera aplinkinių draugų nuotaika neleido apsnūsti siekiant pamatyti kelionės tikslą.

Pirmąją dieną lankėmės viename moderniausių technologijų muziejų - Koperniko mokslo centre. Jame mūsų norai ir svajonės virto realybe. Čia mes galėjome išmokti groti, skraidyti, atsidurti žemės drebėjimo centre, prabilti žvėrių balsais, sudalyvauti įdomiuose eksperimentuose ir t.t.

Didžiąją dalį laiko praleidome Varšuvos senamiestyje, susipažinome su pagrindinėmis miesto įžymiomis vietomis: Šv. Jono krykštytojo katedra, Pilies aikšte ir kitomis lankytinomis erdvėmis. Pirmoji mūsų kelionės diena baigėsi vėlai vakare, todėl kupini kelionės įspūdžių skubėjome pailsėti į viešbutį ir viltingai svajojome apie kitos dienos patirtis.

Antrąją kelionės dieną papusryčiavę susiruošėme rytiniam pasivaiksčiojimui po Lazienki parke esančius Karališkuosius sodus. Šiame parke yra vadinamieji „Rūmai ant vandens“ – neoklasikinės architektūros šedevras, kuriame šiuo metu įrengtas Architektūros muziejus. Vėliau sustojome pailsėti prie Šopeno pamiklo, tai buvo puiki vieta pailsėti nuo miesto triukšmo. Po puikaus rytinio pasivaikščiojimo sėdome į autobusą ir važiavome į Mokslo ir kultūros rūmus. Čia kilome į trisdešimtą aukštą, kuriame yra apžvalgos aikštelė, nuo kurios atsiskleidžia nuostabūs miesto panoramos vaizdai. Aplankę visas numatytas kultūrines ir edukacines erdves turėjome laisvo laiko, kurį praleidome nepaprasto grožio prekybos centre. Papramogavę, apsirūpinę lauktuvėmis bei išvarginti įdomios dienos įspūdžių buvome pasirengę kelionei namo.

Visi, keliavę kratiškiečiai, esame labai dėkingi Vabalninko Balio Sruogos gimnazijos bendruomenei už bendradarbiavimą su mūsų mokykla, draugiškumą, supratingumą, nuoširdumą bei pagalbą. Kelionė pavyko ir tikrai ilgai išliks mūsų atmintyje!